S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 9,95 €
skladom
naša cena 2,95 €
skladom
naša cena 4,65 €
skladom

KONTAKTY

MARGARETKA PO, s.r.o.
Dúbravská 89
080 01 Prešov
tel: +421 948 236 042
napíšte nám

TOVAR V AKCII


» Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúcim je buď spotrebiteľ alebo podnikateľ. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.

Všetky právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č 40 / 1964 Zb., Občianskym zákonníkom, ako aj súvisiacimi predpismi.

Podnikateľom je osoba zapísaná v obchodnom registri; osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia; osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov; alebo osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.

Právne vzťahy predávajúceho Margaretkashop.sk, zastúpeného firmou MARGARETKA PO, s.r.o. s kupujúcim, ktorým je podnikateľ, výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č.513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení jeho neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi. V prípade rozporov medzi obchodnými podmienkami a individuálnou zmluvou, má prednosť text individuálne zmluvy.

2) OBJEDNÁVANIE TOVARU A SLUŽIEB

Tento internetový obchod funguje NONSTOP. Tovar si môžete ukladať do nákupného košíka alebo objednávať e-mailom. Ak máte špeciálne požiadavky, potom je objednávku možné uskutočniť len telefonicky na našich číslach alebo e-mailom.

Predmetom zmluvy je tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Informácie o rozmeroch, váhe a ďalšie údaje sú uvedené v popise výrobkov na našich stránkach. Pokiaľ sa tieto údaje odlišujú od skutočnosti, e-shop za tento fakt nenesie zodpovednosť. V prípade väčších nezrovnalostí Vás bude zástupca nášho obchodu neodkladne kontaktovať.

Pri produktoch, ktoré zobrazujú viacero variantov na jednom obrázku, je kupujúci povinný označiť, o ktorý z ponúkaných má záujem. Pokiaľ tak neurobí, predajca si vyhradzuje právo na odoslanie akéhokoľvek variantu podľa náhodného výberu.

Zaväzujeme sa, že svojím zákazníkom dodáme tovar v neporušenom stave a v zhode so špecifikáciami a vlastnosťami obvyklými pre tento druh tovaru, všetko v súlade s predpismi a nariadeniami platnými na území SR (Slovenskej republiky).

Elektronická objednávka sa stáva platnou vo chvíli, keď sú vyplnené všetky požadované údaje v objednávkovom formulári. Táto objednávka sa stáva návrhom kúpnej zmluvy. Formálnym potvrdením tejto zmluvy kupujúcim je uzavretá kúpna zmluva, ktorá je naplnená dodaním tovaru na adresu uvedenú kupujúcim.

V niektorých prípadoch si predajca vyhradzuje osobné alebo telefonické overenie objednávky, zvlášť v prípadoch, kedy je cena za celú objednávku vyššia než obvykle, alebo v prípade že sa jedná o špeciálnu požiadavku klienta ako je napríklad gravírovanie textu, fotografie alebo obrázku.

3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka uskutočnená zákazníkom v e-shope www.margaretkashop.sk je prijatá do 24 hodín od podania a následne je kupujúcemu zaslaný potvrdzujúci e-mail. Náš e-shop si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, ak text gravírovania bude vulgárny, hanlivý, potláčajúci práva menšín alebo bude mať rasistický podtón. Ak bude objednávka zrušená, klient bude o tom oboznámený e-mailom.

Potvrdením objednávky zákazník súhlasí s týmito obchodnými podmienkami a dáva našej spoločnosti súhlas so spracovaním osobných údajov.


4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Zákazník má právo zrušiť objednávku do 2 hodín od podania bez udania dôvodu. Urobiť tak môže e-mailom alebo telefonicky na našich telefónnych číslach. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť meno, e-mail, z ktorého bola objednávka uskutočnená a popis objednávky.

Prevádzkovateľ obchodu www.margaretkashop, je oprávnený jednostranne zrušiť objednávku najmä v týchto prípadoch:

  • vypredaný tovar na sklade,
  • chybne zadaná cena produktu,
  • technický problém aplikácie.

5) BALNÉ, POŠTOVNÉ A DOPRAVA, PLATBY

Poštovné a doprava: Objednaný tovar je zasielaný na základe Vami vybranej možnosti dopravy u jednotlivých položiek nákupu. Pokiaľ nie je určené inak, je objednaný tovar zasielaný kuriérskou službou. Cena za poštovné je započítaná automaticky a kupujúci je s ňou pri objednávaní tovaru oboznámený.

  • Objednávka do 24,94 € - Cena za dopravu je 2,99 €.
  • U objednávok nad 24,95 € je táto doprava ZADARMO!
  • Pri menších objednávkach - do 10 € je tovar zasielaný v ochrannej obálke a spoplatňovaný sumou podľa príslušného cenníka Slovenskej pošty: List do 500g - 2,49 €
Akceptované spôsoby platieb
  • Platba na dobierku - v prípade, že uprednostňujete platbu na dobierku, Vaša objednávka bude vybavená obratom. Príplatok za dobierku je 1 €. O odoslaní zásielky budete informovaní v deň, kedy bude zásielka podaná kuriérovi.
  • Platba prevodom - pokiaľ ste zvolili ako spôsob úhrady platbu prevodom, bude Vám faktúra zaslaná e-mailom. Faktúru uhrádzajte na náš účet 2940004027/1100 vedený u spoločnosti Tatra banka. Ako variabilný symbol uveďte číslo faktúry. Hneď po pripísaní čiastky na náš účet alebo po zaslaní potvrdenia o zaplatení Vám bude zásielka expedovaná. O odoslaní zásielky budete informovaní emailom alebo SMS správou. Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu 100% ceny do dňa splatnosti uvedeného na zaslanej faktúre. Ak kupujúci fakturovanú cenu v lehote stanovenej vo faktúre neuhradí, má predávajúci právo od zmluvy odstúpiť a objednávka sa považuje za zrušenú.

6) DODACIA LEHOTA

Dodacia lehota tovaru, zakúpeneho v našom e-shope, je do 7 pracovných dní, ak to nie je uvedené inak. Obvyklá doba dodania je 2 až 5 pracovných dní. V prípade, že niektorý tovar nemáme skladom, je o tom kupujúci informovaný. V prípade špeciálnych požiadaviek - osobné darčeky - si firma vyhradzuje právo predĺžiť dobu dodania o 7 dní. V prípade poruchy strojov na gravírovanie si firma vyhradzuje právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.

7) VÝMENA TOVARU

V prípade potreby je možné nepoužitý tovar vymeniť za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku!) na adresu e-shopu. Náklady spojené s výmenou tovaru za inú hradí kupujúci.


8) ZMLUVNÉ POKUTY ZA NEPREVZATIE ZÁSIELKY

Každá objednávka je záväzná (Občiansky zákonník § 544-545, zákon č. 40/1964 Zb.) podľa našich obchodných podmienok. Zákazníci, ktorí si objednajú tovar a nezaplatia objednávku, prípadne si následne neprevezmú expedovanú zásielku na dobierku, môžu byť zverejnení v registri dlžníkov a bude požadovaná úhrada vzniknutých nákladov na odoslanie tovaru a manipulačný poplatok (tzv. zmluvná pokuta) vo výške 30 €. Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami a zmluvnou pokutou v spomínanej výške. Upozorňujeme, že všetky nesplatené pohľadávky (neuhradené zmluvné pokuty), môžu byť podstúpené zmluvnou spoločnosťou k vymáhaniu pohľadávok, vrátane všetkých nákladov s tým spojených. Objednávku môžete stornovať do max. 24 hod. od objednania.


9) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie sú posudzované individuálne a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný prípadné nedostatky a poškodenia ohlásiť predávajúcemu hneď po prevzatí tovaru. Za poškodenie spôsobené prepravcom e-shop nezodpovedá.

Na celý sortiment tovaru je poskytovaná záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je stanovené inak. Do záručnej opravy bude prijatý len kompletný tovar, so sprievodnou dokumentáciou a v originálnom obale. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby.

Ak zákazník priloží k požiadavke na gravírovanie nesprávny text, nebude to uznané za reklamáciu. Aj obrázok alebo foto, prosíme, prikladajte v dobrej kvalite, vyhneme sa tak zbytočným nedorozumeniam. Pri textoch pozor na gramatické chyby.

Do záručnej opravy nebude prijatý tovar:

- s uplynulou záručnou lehotou v deň predloženia (doručenia) tovaru k reklamácii,

- mechanicky poškodený (roztrhnutý, poškriabaný, prepálený atď.)

- bez doloženia pôvodu nákupu,

- poškodený nesprávnym použitím v rozpore s návodom na použitie alebo bežnými zásadami používania daného tovaru,

- poškodený neodborným servisnom zásahom,

- poškodený zanedbaním starostlivosti o tovar (údržby tovaru).

Na čo sa záruka nevzťahuje + výnimky skupín tovaru:

- batérie a batériové články, kde je ako záručná doba udávaná životnosť výrobku (obvykle kratšia než zákonná záruka - 6 mesiacov),

- poruchy vzniknuté bežným opotrebením,

- poruchy vzniknuté nesprávnym použitím výrobku,

- na produkty kupujúcemu ZADARMO (darček k výrobku, ako je napr. príslušenstvo, služby poskytované ZADARMO).

V prípade neoprávnenej reklamácie si predávajúci vyhradzuje právo účtovať všetky priame náklady spojené s vybavením tejto reklamácie.

Postup pri reklamácii:

1) Informujte nás o reklamácii e-mailom alebo telefonicky.

2) Tovar zabaľte do originálneho obalu, vrátane kompletného príslušenstva dodaného s tovarom.

3) Tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku!) na adresu e-shopu (Margaretka PO, s. r. o. - Dúbravská 89, 080 01 Prešov)

4) Priložte doklad o zakúpení reklamovaného tovaru v našom obchode.

5) Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia našimi pracovníkmi podľa postupu Pojednávanie o reklamácii uvedenom nižšie.

6) Po vybavení reklamácie je kupujúci kontaktovaný e-mailom, a vybavenú reklamáciu predávajúci kupujúcemu zašle štandardným balíkom Slovenskej pošty. Ak si kupujúci zásielku s reklamovaným tovarom neprevezme, s predávajúcim nekomunikuje, prípadne je na uvedených kontaktoch nedostupný, vyhradzuje si predávajúci právo reklamáciu zrušiť a s tovarom naložiť ako uzná za vhodné.

Pojednávanie o reklamácii:

1) O riadne uplatnenej reklamácii kupujúceho u predávajúceho rozhodne reklamačné oddelenie ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto doby sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie poruchy. Reklamačné oddelenie vedie sprievodnú evidenciu došlých reklamácií.

2) Reklamáciu, vrátane odstránenia poruchy, musí reklamačné oddelenie vybaviť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote.

3) Ak ide o poruchu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola riadne a včas odstránená, a reklamačné oddelenie má povinnosť poruchu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to nie je vzhľadom k povahe poruchy úmerné, môže reklamačné oddelenie k žiadosti kupujúceho vec vymeniť, alebo ak sa týka porucha len súčasti veci, vymeniť súčasť. Ak takýto postup nie je možný, môže reklamačné oddelenie poskytnúť k žiadosti kupujúceho primeranú zľavu alebo má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť.

4) Ak ide o poruchu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby mohla byť kúpená vec riadne užívaná ako vec bez chyby, má kupujúci právo, aby mu reklamačné oddelenie vec vymenilo, alebo môže od zmluvy odstúpiť.

5) Tie isté práva prináležia kupujúcemu, ak ide o poruchy odstrániteľné, ale kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie poruchy po oprave alebo väčší počet chýb vec riadne užívať.

6) Ak ide o iné poruchy neodstrániteľné, a ak kupujúci nepožaduje výmenu veci, má právo na primeranú zľavu z ceny alebo môže od zmluvy odstúpiť.

Záverečné ustanovenia reklamácií

1) Tieto vyhlásené reklamačné podmienky sa vzťahujú na všetky kúpne zmluvy uzatvorené v našom e-shope a tvoria ich prílohu, ak nie sú priamo v kúpnej zmluve dohodnuté iné individuálne reklamačné podmienky kúpnej zmluvy.

2) Príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa majú prednosť pred ustanoveniami tohto reklamačného poriadku, ak sú s nimi v rozpore.

3) Tieto reklamačné podmienky vyhlasuje predávajúci ku dňu 1.mája 2015 s tým, že sú publikované na www.margaretkashop.sk tak, aby každý kupujúci mal možnosť sa s ich obsahom oboznámiť ešte pred uzatvorením kúpnej zmluvy.

Snažíme sa byť Vám – zákazníkom, pokiaľ možno, čo najbližšie. Dobre vieme z vlastných skúseností, aké nepríjemné je uplatňovať na tovar reklamáciu. Pokiaľ sa akýkoľvek problém vyskytne, verte, že nás to mrzí a urobíme všetko pre nápravu k Vašej spokojnosti.

10) NÁKLADY NA POUŽITIE KOMUNIKAČNÝCH PROSTRIEDKOV NA DIAĽKU

Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory a pod.) si hradí kupujúci sám.

11) PLATNOSŤ PONUKY PREDAJA A CIEN TOVARU

Ponuka predaja tovaru a ceny tohto tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované na webovom rozhraní obchodu www.margaretkashop.sk alebo do vypredania zásob.

12) CENNÍK ADMINISTRATÍVNYCH ÚKONOV

Zmena fakturačných údajov po plnení kúpnej zmluvy - prevzatia veci kupujúcim a zaslanie dokladu s novými fakturačnými údajmi. Cena za úkon 4 €. Nemožno vyžadovať zmenu fakturačných údajov u kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, na spotrebiteľa.

V prípade zmeny fakturačných údajov na strane kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, je potrebná písomná žiadosť kupujúceho s uvedenými fakturačnými údajmi, ktoré sa majú meniť. 

Vyhľadanie, vystavenie a zaslanie odpisu dokladu o kúpe je spoplatnené sumou 8 €.

 

MjcxODIz