Buďte informovaní o našich zľavách a novinkách pravidelne, aby Vám nič neuniklo! Novinky a zľavy Vám budu zasielané na Vami vložený kontaktný email :)
- Úvod
- OBCHODNÉ PODMIENKY
- Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode
1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu www.margaretkashop.sk je MARGARETKA PO, s.r.o, Dúbravská 89, 080 01 Prešov zapísaná ORSR Prešov, vl.č.: 22148/P, IČO: 44987447, DIČ: 2022898691 (Ďalej len predávajúci)
Kupujúcim je buď spotrebiteľ alebo podnikateľ. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
Všetky právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č 40 / 1964 Zb., Občianskym zákonníkom, ako aj súvisiacimi predpismi.
Podnikateľom je osoba zapísaná v obchodnom registri; osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia; osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov; alebo osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorým je podnikateľ, výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č.513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení jeho neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi. V prípade rozporov medzi obchodnými podmienkami a individuálnou zmluvou, má prednosť text individuálne zmluvy.
2) OBJEDNÁVANIE TOVARU A SLUŽIEB
Tento internetový obchod funguje NONSTOP. Tovar si môžete ukladať do nákupného košíka alebo objednávať e-mailom. Ak máte špeciálne požiadavky, potom je objednávku možné uskutočniť len e-mailom.
Predmetom zmluvy je tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Informácie o rozmeroch, váhe a ďalšie údaje sú uvedené v popise výrobkov na našich stránkach. Pokiaľ sa tieto údaje odlišujú od skutočnosti, e-shop za tento fakt nenesie zodpovednosť. V prípade väčších nezrovnalostí Vás bude zástupca nášho obchodu neodkladne kontaktovať.
Pri produktoch, ktoré zobrazujú viacero variantov na jednom obrázku, je kupujúci povinný označiť, o ktorý z ponúkaných má záujem. Pokiaľ tak neurobí, predajca si vyhradzuje právo na odoslanie akéhokoľvek variantu podľa náhodného výberu.
Zaväzujeme sa, že svojím zákazníkom dodáme tovar v neporušenom stave a v zhode so špecifikáciami a vlastnosťami obvyklými pre tento druh tovaru, všetko v súlade s predpismi a nariadeniami platnými na území SR (Slovenskej republiky).
Elektronická objednávka sa stáva platnou vo chvíli, keď sú vyplnené všetky požadované údaje v objednávkovom formulári. Táto objednávka sa stáva návrhom kúpnej zmluvy. Formálnym potvrdením tejto zmluvy kupujúcim je uzavretá kúpna zmluva, ktorá je naplnená dodaním tovaru na adresu uvedenú kupujúcim.
V niektorých prípadoch si predajca vyhradzuje osobné alebo telefonické overenie objednávky, zvlášť v prípadoch, kedy je cena za celú objednávku vyššia než obvykle, alebo v prípade že sa jedná o špeciálnu požiadavku klienta ako je napríklad gravírovanie či potlač textu, fotografie alebo obrázku.
3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Objednávka uskutočnená zákazníkom v e-shope www.margaretkashop.sk je prijatá ihneď a následne je kupujúcemu zaslaný potvrdzujúci e-mail. Ak Vám potvrdzujúci e-mail nedošiel do 30 minút, kontaktujte nás, prosím, na info@margaretkashop.sk. Náš e-shop si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, ak text gravírovania alebo potlače bude vulgárny, hanlivý, potláčajúci práva menšín alebo bude mať rasistický podtón. Ak bude objednávka zrušená, klient bude o tom oboznámený e-mailom alebo telefonicky.
Potvrdením objednávky zákazník súhlasí s týmito obchodnými podmienkami a dáva našej spoločnosti súhlas so:
- spracovaním osobných údajov
- spracovaním osobných údajov pre účely zobrazovania marketingových ponúk
- zasielaním dotazníka zákazníckej spokojnosti
4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Zákazník má právo zrušiť objednávku do 4 hodín od jej prijatia.
Prevádzkovateľ obchodu www.margaretkashop.sk, je oprávnený jednostranne zrušiť objednávku najmä v týchto prípadoch:
- vypredaný tovar na sklade,
- chybne zadaná cena produktu,
- technický problém.
5) SPÔSOBY DOPRAVY A PLATBY
Objednaný tovar je zasielaný na základe Vami vybranej možnosti dopravy. Cena za poštovné je započítaná automaticky a kupujúci je s ňou pri objednávaní tovaru oboznámený.
- Objednávka do 69,- € - Cena za dopravu je:
- Packeta SK (odberné miesto) - 2,95€,
- Packeta SK na adresu - 3,85€,
- prepravná spoločnosť DPD - 3,85€,
- prepravná spoločnosť 123kuriér - 3,95€,
- prepravná spoločnosť Slovak Parcel Service - 3,85€,
- Slovak Parcel Service ParcelShop- 2,65€,
- U objednávok nad 69,- € je táto doprava ZADARMO!
- Ponúkame aj bezplatný spôsob dopravy - osobný odber v našich predajniach v meste Prešov. Zoznam predajní si môžete pozrieť tu.
Ponúkame aj dopravy do ČR - prostredníctvom Packeta. Cena je 6,25€.
Dodanie tovaru do inej zahraničnej krajiny ako je Česká republika, je spoplatnené podľa konkrétnej krajiny. Ak máte záujem o odoslanie tovaru do inej zahraničnej krajiny, prosím, kontaktujte nás emailom.
Doba dodania
Tovar na dobierku odosielame najneskôr nasledujúci deň odo dňa prijatia objednávky. Ak ide o tovar osobného charakteru - gravírovanie, potlač - odoslanie sa môže oneskoriť o 1-2 pracovné dni. Pri gravírovaní a potlači požadujeme platbu vopred, tovar je teda odosielaný do 2 pracovných dní odo dňa prijatia platby na účet. Doba dodania závisí od spôsobu dopravy. Pri odoslaní kuriérom je zásielka dodávaná maximálne do 3 po dni odoslania, Packetou 1-4 pracovné dni.
Akceptované spôsoby platieb
- Platba na dobierku - v prípade, že uprednostňujete platbu na dobierku, Vaša objednávka bude vybavená obratom. Príplatok za dobierku je 1 €. O odoslaní zásielky budete informovaní v deň, kedy bude zásielka podaná kuriérovi. Na dobierku si nie je možné objednať tovar, na ktorý sa bude gravírovať alebo robiť potlač.
- Platba prevodom - pokiaľ ste zvolili ako spôsob úhrady platbu prevodom, bude Vám faktúra zaslaná e-mailom. Faktúru uhrádzajte na náš účet SK88 1100 0000 0029 4000 4027 vedený v Tatrabanke. Ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky. Hneď po pripísaní čiastky na náš účet alebo po zaslaní potvrdenia o zaplatení Vám bude zásielka expedovaná. O odoslaní zásielky budete informovaní emailom alebo SMS správou. Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu 100% ceny do dňa splatnosti uvedeného na zaslanej faktúre. Ak kupujúci fakturovanú cenu v lehote stanovenej vo faktúre (7 dní) neuhradí, má predávajúci právo od zmluvy odstúpiť a objednávka sa považuje za zrušenú.
- Platobná karta - po vytvorení objednávky ste automaticky presmerovaní na bezpečnú platobnú bránu Comgate, ktorá zaisťuje bezpečnú platbu online kartou. Comgate akceptuje platby kartou Visa, Mastercard, Electron.
6) DODACIA LEHOTA
Dodacia lehota tovaru, zakúpeneho v našom e-shope, je 7 pracovných dní, ak to nie je uvedené inak. Obvyklá doba dodania je 1 až 4 pracovné dni. V prípade, že niektorý tovar nemáme skladom, je o tom kupujúci informovaný. V prípade špeciálnych požiadaviek - osobné darčeky - si firma vyhradzuje právo predĺžiť dobu dodania o 3 dni. V prípade poruchy strojov na gravírovanie a potlač si firma vyhradzuje právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
7) VÝMENA TOVARU
V prípade potreby je možné nepoužitý tovar vymeniť za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku!) na adresu e-shopu. Náklady spojené s výmenou tovaru za inú hradí kupujúci.
8) ZMLUVNÉ POKUTY ZA NEPREVZATIE ZÁSIELKY
Každá objednávka je záväzná (Občiansky zákonník § 544-545, zákon č. 40/1964 Zb.) podľa našich obchodných podmienok. Zákazníci, ktorí si objednajú tovar a nezaplatia objednávku, prípadne si následne neprevezmú expedovanú zásielku na dobierku, môžu byť zverejnení v registri dlžníkov a bude požadovaná úhrada vzniknutých nákladov na odoslanie tovaru a manipulačný poplatok (tzv. zmluvná pokuta) vo výške 30 €. Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami a zmluvnou pokutou v spomínanej výške. Upozorňujeme, že všetky nesplatené pohľadávky (neuhradené zmluvné pokuty), môžu byť postúpené zmluvnej spoločnosti k vymáhaniu pohľadávok, vrátane všetkých nákladov s tým spojených.
9) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie sú posudzované individuálne a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný prípadné nedostatky a poškodenia ohlásiť predávajúcemu hneď po prevzatí tovaru. Za poškodenie spôsobené prepravcom e-shop nezodpovedá.
Reklamácie fakturačných údajov prijímame do 10 dní od prijatia objednávky.
Na celý sortiment tovaru je poskytovaná záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je stanovené inak. Do záručnej opravy bude prijatý len kompletný tovar, so sprievodnou dokumentáciou. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
Ak zákazník priloží k požiadavke na gravírovanie alebo potlači nesprávny text, nebude to uznané za reklamáciu. Aj obrázok alebo foto, prosíme, prikladajte v dobrej kvalite, vyhneme sa tak zbytočným nedorozumeniam. Pri textoch pozor na gramatické chyby.
Do záručnej opravy nebude prijatý tovar:
- s uplynulou záručnou lehotou v deň predloženia (doručenia) tovaru k reklamácii,
- mechanicky poškodený (roztrhnutý, poškriabaný, prepálený atď.)
- bez doloženia pôvodu nákupu,
- poškodený nesprávnym použitím v rozpore s návodom na použitie alebo bežnými zásadami používania daného tovaru,
- poškodený neodborným servisnom zásahom,
- poškodený zanedbaním starostlivosti o tovar (údržby tovaru).
Na čo sa záruka nevzťahuje + výnimky skupín tovaru:
- batérie a batériové články, kde je ako záručná doba udávaná životnosť výrobku (obvykle kratšia než zákonná záruka - 6 mesiacov),
- poruchy vzniknuté bežným opotrebením,
- poruchy vzniknuté nesprávnym použitím výrobku,
- na produkty kupujúcemu ZADARMO (darček k výrobku, ako je napr. príslušenstvo, služby poskytované ZADARMO),
- tovar vyrobený na základe špecifikácií zákazníka - personalizované produkty - napr. gravírovanie, potlač. (Zákon 102/2014 §7)
V prípade neoprávnenej reklamácie si predávajúci vyhradzuje právo účtovať všetky priame náklady spojené s vybavením tejto reklamácie.
Postup pri reklamácii:
1) Informujte nás o reklamácii e-mailom.
2) Tovar zabaľte do obalu, vrátane kompletného príslušenstva dodaného s tovarom.
3) Tovar zašlite (NIE OSOBNE) ako doporučený balík (nie na dobierku!) na adresu e-shopu (Margaretka PO, s. r. o. - Budovateľská 48, 080 01 Prešov)
4) Priložte doklad o zakúpení reklamovaného tovaru v našom obchode a vyplnený reklamačný formulár
5) Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia našimi pracovníkmi.
6) Po vybavení reklamácie je kupujúci kontaktovaný e-mailom, a vybavenú reklamáciu predávajúci kupujúcemu zašle štandardným balíkom. Ak si kupujúci zásielku s reklamovaným tovarom neprevezme, s predávajúcim nekomunikuje, prípadne je na uvedených kontaktoch nedostupný, vyhradzuje si predávajúci právo reklamáciu zrušiť a s tovarom naložiť ako uzná za vhodné.
7) Náklady spojené s vrátením tovaru hradí kupujúci.
Pojednávanie o reklamácii:
1) O riadne uplatnenej reklamácii kupujúceho u predávajúceho rozhodne reklamačné oddelenie ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto doby sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie poruchy. Reklamačné oddelenie vedie sprievodnú evidenciu došlých reklamácií.
2) Reklamáciu, vrátane odstránenia poruchy, musí reklamačné oddelenie vybaviť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote.
3) Ak ide o poruchu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola riadne a včas odstránená, a reklamačné oddelenie má povinnosť poruchu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to nie je vzhľadom k povahe poruchy úmerné, môže reklamačné oddelenie vec vymeniť, alebo ak sa týka porucha len súčasti veci, vymeniť súčasť. Ak takýto postup nie je možný, môže reklamačné oddelenie poskytnúť k žiadosti kupujúceho primeranú zľavu alebo vrátiť plnú sumu.
4) Ak ide o poruchu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby mohla byť kúpená vec riadne užívaná ako vec bez chyby, má kupujúci právo, aby mu reklamačné oddelenie vec vymenilo, alebo vrátilo peniaze.
5) Tie isté práva prináležia kupujúcemu, ak ide o poruchy odstrániteľné, ale kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie poruchy po oprave alebo väčší počet chýb vec riadne užívať.
6) Ak ide o iné poruchy neodstrániteľné, a ak kupujúci nepožaduje výmenu veci, má právo na primeranú zľavu z ceny alebo vrátenie plnej sumy.
Záverečné ustanovenia reklamácií
1) Tieto vyhlásené reklamačné podmienky sa vzťahujú na všetky kúpne zmluvy uzatvorené v našom e-shope a tvoria ich prílohu, ak nie sú priamo v kúpnej zmluve dohodnuté iné individuálne reklamačné podmienky kúpnej zmluvy.
2) Príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa majú prednosť pred ustanoveniami tohto reklamačného poriadku, ak sú s nimi v rozpore.
3) Tieto reklamačné podmienky vyhlasuje predávajúci ku dňu 1.mája 2015 s tým, že sú publikované na www.margaretkashop.sk tak, aby každý kupujúci mal možnosť sa s ich obsahom oboznámiť ešte pred uzatvorením kúpnej zmluvy.
Snažíme sa byť Vám – zákazníkom, pokiaľ možno, čo najbližšie. Dobre vieme z vlastných skúseností, aké nepríjemné je uplatňovať na tovar reklamáciu. Pokiaľ sa akýkoľvek problém vyskytne, verte, že nás to mrzí a urobíme všetko pre nápravu k Vašej spokojnosti.
10) NÁKLADY NA POUŽITIE KOMUNIKAČNÝCH PROSTRIEDKOV NA DIAĽKU
Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory a pod.) si hradí kupujúci sám.
11) PLATNOSŤ PONUKY PREDAJA A CIEN TOVARU
Ponuka predaja tovaru a ceny tohoto tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované na webovom rozhraní obchodu www.margaretkashop.sk alebo do vypredania zásob.
12) CENNÍK ADMINISTRATÍVNYCH ÚKONOV
Zmena fakturačných údajov po plnení kúpnej zmluvy - prevzatia veci kupujúcim a zaslanie dokladu s novými fakturačnými údajmi. Cena za úkon 4 €. Nemožno vyžadovať zmenu fakturačných údajov u kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, na spotrebiteľa.
V prípade zmeny fakturačných údajov na strane kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, je potrebná písomná žiadosť kupujúceho s uvedenými fakturačnými údajmi, ktoré sa majú meniť.
Vyhľadanie, vystavenie a zaslanie odpisu dokladu o kúpe je spoplatnené sumou 4 €.