Logo
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Chcem byť informovaný o zľavách prostredníctvom emailu.

Buďte informovaní o našich zľavách a novinkách pravidelne, aby Vám nič neuniklo! Novinky a zľavy Vám budu zasielané na Vami vložený kontaktný email :)

 

 

 

 

  1. Úvod
  2. Najčastejšie otázky - doprava a platba
Najčastejšie otázky - doprava a platba

 

Aká je cena dopravy?

Cena dopravy je u nás:

  • kuriérska spoločnosť 123kuriér 3,95€
  • kuriérska spoločnosť DPD 3,85€
  • kuriérska spoločnosť Slovak Parcel Service 3,85€
  • Slovak Parcel Service Parcel Shop 2,65€
  • Packeta na adresu 3,85€
  • Packeta na oodberné miesto 2,95€
  • osobný odber v Prešove 0€

Ako môžem za tovar platiť?

Ponúkame tri spôsoby platby - vopred na faktúru, platobnou kartou online alebo platba na dobierku (príplatok 1€)

Ponúkate aj dopravu zadarmo?

Áno, pri každom nákupe nad 69€ máte dopravu zdarma.

Máte aj odberné miesta?

Sme vyslovene e-shop, takže tovar odosielame. Ak ste však z Prešova alebo jeho okolia, máme pre Vás super správy :) Tovar si môžete po objednaní v eshope vyzdvihnúť na jednej z našich predajní. Keďže sa tam tovar fyzicky nenachádza, prevziať si ho môžete až keď obdržíte e-mail o tom, že je tovar pripravený na prevzatie (najneskôr nasledujúci pracovný deň)

Kedy mi bude tovar doručený?

Tovar odosielame čo najskôr - najneskôr nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky (tovar na dobierku) alebo prijatí platby na účet (pri platbe vopred). Doručený je do 1-3 pracovných dní od odoslania. 

Doručujete aj cez víkend?

Tovar je doručovaný kuriérskou spoločnosťou, ktorá doručuje len počas pracovných dní. O presnejšom termíne dodania Vás bude spoločnosť informovať.

Čo ak mi príde poškodený balík? 

Zásielku Vám odporúčame prekontrolovať okamžite po prevzatí. Ak javí vonkajšie známky poškodenia, situáciu riešte na mieste s kuriérom a informujte nás o tom. Ak sa však z vonkajšej strany zdá všetko v poriadku a vy problém zistíte až po otvorení balíka, kedy je kuriér dávno preč, odporúčame hneď kontaktovať aj kuriéra aj našu spoločnosť. Vytvorte, prosím, fotografie, ako bol tovar zabalený a kde je konkrétne poškodený, aby sme následne mohli situáciu riešiť s kuriérskou spoločnosťou.