Buďte informovaní o našich zľavách a novinkách pravidelne, aby Vám nič neuniklo! Novinky a zľavy Vám budu zasielané na Vami vložený kontaktný email :)
- Úvod
- Najčastejšie otázky - doprava a platba
Aká je cena dopravy?
Cena dopravy je u nás:
- kuriérska spoločnosť 123kuriér 3,95€
- kuriérska spoločnosť DPD 3,85€
- kuriérska spoločnosť Slovak Parcel Service 3,85€
- Slovak Parcel Service Parcel Shop 2,65€
- Packeta na adresu 3,85€
- Packeta na oodberné miesto 2,95€
- osobný odber v Prešove 0€
Ako môžem za tovar platiť?
Ponúkame tri spôsoby platby - vopred na faktúru, platobnou kartou online alebo platba na dobierku (príplatok 1€)
Ponúkate aj dopravu zadarmo?
Áno, pri každom nákupe nad 69€ máte dopravu zdarma.
Máte aj odberné miesta?
Sme vyslovene e-shop, takže tovar odosielame. Ak ste však z Prešova alebo jeho okolia, máme pre Vás super správy :) Tovar si môžete po objednaní v eshope vyzdvihnúť na jednej z našich predajní. Keďže sa tam tovar fyzicky nenachádza, prevziať si ho môžete až keď obdržíte e-mail o tom, že je tovar pripravený na prevzatie (najneskôr nasledujúci pracovný deň)
Kedy mi bude tovar doručený?
Tovar odosielame čo najskôr - najneskôr nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky (tovar na dobierku) alebo prijatí platby na účet (pri platbe vopred). Doručený je do 1-3 pracovných dní od odoslania.
Doručujete aj cez víkend?
Tovar je doručovaný kuriérskou spoločnosťou, ktorá doručuje len počas pracovných dní. O presnejšom termíne dodania Vás bude spoločnosť informovať.
Čo ak mi príde poškodený balík?
Zásielku Vám odporúčame prekontrolovať okamžite po prevzatí. Ak javí vonkajšie známky poškodenia, situáciu riešte na mieste s kuriérom a informujte nás o tom. Ak sa však z vonkajšej strany zdá všetko v poriadku a vy problém zistíte až po otvorení balíka, kedy je kuriér dávno preč, odporúčame hneď kontaktovať aj kuriéra aj našu spoločnosť. Vytvorte, prosím, fotografie, ako bol tovar zabalený a kde je konkrétne poškodený, aby sme následne mohli situáciu riešiť s kuriérskou spoločnosťou.